DESPRE COMENZILE ONLINE

Spre deosebire de comenzile telefonice, comenzile online pe website-ul Eastlines pot fi lansate oricând, la orice oră din zi și din noapte, în orice zi a săptămânii.

Bineînțeles că acestea sunt perfect valabile și sunt luate în considerare întotdeauna de către operatorii noștri, ele înscriindu-se automat în rândul comenzilor în derulare, alături de cele preluate telefonic de operatorii noștri.

Recomandăm cu căldură folosirea prioritară a facilităților noastre online, întrucât acestea pot fi accesate oricând doriți și aveți timp, fără a rămane la telefon timp îndelungat pentru un apel telefonic și fără a bloca operatorii noștri inutil, din moment ce detaliile comenzii pot fi înscrise direct de dvs foarte ușor și într-un timp foarte scurt.

Comanda online pe website-ul nostru vă dă și posibilitatea unei cotații de preț instante și transparente, astfel încât aflați imediat ce servicii sunt disponibile pentru tipul expediției dvs și care este prețul final, în funcție de greutatea și dimensiunile coletelor cât și în funcție de zonele de expediere și de destinație.

Mai mult decat atât, puteți să aveți, foarte simplu, contul dvs. online, deschis pe website-ul nostru. În acest fel puteți da comenzile mult mai rapid și mai ușor, având deja adresele de ridicare, de destinație cât și profilul dvs de facturare salvate și la îndemână pentru folosirea imediată. Comanda pe tabletă și telefon este acum și mai mult simplificată și ușor de lansat.

Comenzile online se lansează de pe pagina specifică: https://www.eastlines.co.uk/quote/send_order/ro

Puteți, de asemenea, să începeți cotația de preț și comanda online și direct de pe prima pagină a website-ului nostru, butonul albastru.


Aveți dificultăți? Nu înțelegeți? Vreți ajutor?

CĂUTAȚI INFORMAȚIA PE PAGINILE WEBSITE-ULUI NOSTRU SAU SUNAȚI-NE!


PAS 1

PRELUARE COMANDĂ – DATE INIȚIALE

În această primă etapă a comenzii alegeți mai întâi tipul expedierii dvs, una din variantele:

  • PLIC

  • COLET

  • PALET

Alegerea se face apăsând pe butonul cu tipul de expediere potrivită.

În cazul în care alegeți să trimiteți plic, automat numărul de plicuri din campul subsecvent (NUMĂR PLICURI) se completează cu cifra 1, fiind numărul de plicuri default. Nu puteți trimite decât un singur plic standard pe comandă, de la o adresă la alta.

Dacă alegeți să trimiteți colet/colete va trebui să completați în continuare câmpurile obligatorii subsecvente:

  • GREUTATE reală în kilograme, obținute în urma cântăririi
  • LUNGIME, LĂȚIME, ÎNĂLȚIME – cele trei dimensiuni ale unui colet, măsurate și exprimate în centimetri.

În cazul în care trimiterea dvs este formată din mai multe colete, puteți adăuga acestea rând pe rând cu caracteristicile dimensionale și de greutate apăsând pe butonul cu ADAUGĂ COLET. Pentru ușurarea completării câmpurilor obligatorii în cazul expedierilor complexe, formate din foarte multe colete cu caracteristici egale puteți folosi și butonul COPIERE DE LA PRIMUL COLET cu care puteți asigura preluarea detaliilor de la primul colet înscris la toate celelalte colete.

Dacă expedierea presupune preluarea unui palet, sau a mai multor paleți, nu va mai trebui să alegeți dimensiunile paleților, acestea fiind standard și anume una din cele trei variante posibile (SFERT, JUMĂTATE, ÎNTREG). Baza paleților standard este fixă și anume 120 x 100 cm. Înalțimea și greutatea fiecărei categorii de paleți este dupa cum urmează:

  • SFERT – până în 80 cm înalțime, 250 kg greutate maximă
  • JUMĂTATE – până la 110 cm înălțime, 500 kg greutate maximă
  • ÎNTREG – până la 200 cm înălțime, maxim 1000 kg greutate admisă.

Se poate, de asemenea, opta prin bifare și pentru una din variantele de ajutor logistic puse la dispozitie de compania noastră:

  • UTILAJ ÎNCARCARE – £15.00 + TVA (20%). Se bifează dacă la încărcare, la descărcare sau la ambele este nevoie de un utilaj specializat pentru manevrare (motostivuitor, platformă-lift). Este esentială adăugarea acestei facilități logistice în cazul în care nu există la ambele capete ale trimiterii. Ridicarea paleților sau livrarea lor va fi refuzată în cazul în care nu există astfel de posibilități și nu s-au achitat costul lor, cea ce va duce la costuri suplimentare, reprogramări sau întârzieri.
  • ÎNFOLIERE – £15.00 + TVA (20%). Bifați în cazul în care nu puteți asigura această operațiune obligatorie pentru securizarea paletului și ea va fi efectuată de serviciul nostru sau de subcontractori. Șoferii sau curierii implicați în preluarea paletului vor rezolva înfolierea cu folie stretch din polietilenă fie în momentul colectării fie în depozitul local, înainte de tranzitul internațional.
  • SUPORT PALET – £10.00 + TVA (20%). Trebuie bifată această opțiune în cazul în care expeditorul nu dispune de baza palet necesară pentru transportul paletizat (palet din lemn sau chiar plastic). Se poate pune la dispoziție contra cost, prin aducerea de către transportator la momentul colectării.

Și în cazul paleților, dacă trimiteți mai mulți în aceeași expediție, egali sau de dimensiuni și greutate diferite, puteți folosi atât butonul ADAUGĂ PALET cât și COPIERE DE LA PRIMUL PALET pentru a completa detaliile acestora.

În cazul în care doriți să stergeți unul din coletele sau paleții introduși în comandă, puteți doar în această fază să folosiți butonul ȘTERGE care va asigura eliminarea uneia dintre componentele comenzii.

După completarea primei jumatăți a Pasului 1 puteți trece la a doua jumătate, cea în care se specifică zonele de ridicare (de unde se trimite comanda, zona expeditorului) și de livrare (zona unde se trimite comanda, zona destinatarului).

Aveți toate detaliile legate de încadrarea pe zone a localităților din Marea Britanie și România pe pagina specifica:

Zone

Aveți așadar, în formularul online de ales, deschizând butonul Scroll alăturat, fiecare zonă din lista subsecventă fiecărei rubrici:

  • zona expeditor (zona de expediere de unde se ridică comanda dvs de către Eastlines sau subcontractorii săi)
  • zona destinatar (zona de destinație unde se livrează comanda dvs de către Eastlines sau subcontractorii săi)

Zonele în care trebuie să încadrați localitățile de expediere și destinație, pentru a obține prețul trimiterii, pot fi:

  • LONDON (INSIDE M25)
  • CENTRAL LONDON (ULEZ/CC)
  • MAINLAND OUTSIDE M25
  • AROUND LONDON (NEXT M25)
  • SCOTTISH HIGHLANDS
  • NORTHERN IRELAND
  • CHANNEL ISLANDS
  • ROMÂNIA URBAN
  • ROMANIA RURAL
  • o multitudine de alte tari si zone de pe mapamond

ATENȚIE! Verificați cu atenție încadrarea localităților și adreselor în zonele specificate de serviciul nostru de coletărie la momentul lansării comenzii, întrucât pot apărea ulterior diferențe de preț semnificative, întârzieri sau rutări greșite ale expedițiilor înscrise greșit.

Eastlines monitorizează strict comenzile online și încadrarea lor pe zone de livrare și poate modifica detaliile expedierilor în cazul în care acestea sunt neconforme. În acest caz vor apărea și diferențe de preț ce urmează a fi achitate ramburs sau înaintea livrării, chiar dacă comanda s-a achitat deja online sau numerar la ridicare (parțial în acest caz, pentru că a fost mai ieftina din cauza încadrării greșite).

După completarea tuturor acestor detalii, puteți trece la pasul următor, apăsând pe butonul din josul formularului cu specificarea PASUL URMĂTOR.

PAS 2

PRELUARE COMANDĂ – SERVICII DISPONIBILE

La acest pas, după completarea tuturor detaliilor legate de felul trimiterii, greutate, dimensiuni și zone de expediere, vi se afișează automat lista serviciilor disponibile la Eastlines pentru caracteristicile respective.

Aveți, de asemenea, în câteva fraze și câteva caracteristici pentru fiecare serviciu disponibil, detalii pe care le aveți dealtfel afișate și pe meniul nostru principal la SERVICII ȘI PREȚURI.

Alegeți serviciul convenabil prin bifarea butonului (butonul radio) din partea stîngă, din dreptul serviciului respectiv sau prin clic pe serviciu. Rubrica aleasă își va schimba culoarea și va deveni roșie.

În partea dreaptă a formularului, în acest pas, aveți de asemenea, de ales și data și intervalul orar pe care trebuie să o specificați pentru ridicarea comenzii de la adresa expeditorului în rubrica cu titlul: INTERVAL ORAR/DATA RIDICĂRII.

Folosiți butonul Scroll (săgeata neagră în jos) pentru a putea vedea toate variantele, alegeți ziua și intervalul dorit dând clic pe linia respectivă.

Datele disponibile sunt afișate, de obicei, pe următoarele 7 zile lucrătoare în care serviciul ales este disponibil.

Nu se pot stabili alte date de ridicare a comenzii în afara acestor date afișate și nu pot fi lansate comenzi cu mai mult de 7 zile înainte de momentul ridicării.

Intervalul orar specificat trebuie acoperit obligatoriu prin prezența la adresa de ridicare, fie în totalitate, fie între anumite ore specificate de curieri sau subcontractori, dacă este cazul și se poate preconiza acest lucru. În cazul în care expeditorul nu este la adresă în momentul în care curierul încearcă ridicarea de la domiciliu, în intervalul orar specificat, comanda poate fi reprogramată doar prin plata unor sume prevăzute de Termenii și Condițiile Eastlines, în funcție de specificul acesteia.

PAS 3

PRELUARE COMANDĂ – INFORMAȚII ADIȚIONALE

La acest pas aveți 3 (trei) zone unde va trebui să treceți toate detaliile necesare procesării comenzii dvs:

DETALII EXPEDITOR – prenume, nume, (nume organizație), adresă, localitate, județ, cod poștal, țara, telefoane contact, adresă email, alte instrucțiuni

DETALII DESTINATAR – prenume, nume, (nume organizație), adresă, localitate, județ, cod poștal, țara, telefoane contact, adresă email, alte instrucțiuni

DETALII FACTURARE – care pot fi aceleași cu ale expeditorului, ale destinatarului sau chiar altele, inclusiv ale unei firme, în funcție de cine plătește comanda respectivă și dorește să-i fie eliberate documentele de însoțire și factura fiscală.

ATENȚIE! Există câmpuri obligatorii esențiale pentru procesarea comenzii dvs. Acestea trebuiesc neapărat completate corect, altfel nu veți putea trece mai departe la pasul 4 și câmpurile necompletate sau completate incorect vor fi subliniate cu culoarea roșie.


ÎN CAZUL EXPEDIERILOR CĂTRE ROMÂNIA LA CÂMPUL LOCALITATE DE LA ADRESA DESTINATARULUI TREBUIE COMPLETATĂ CORECT LOCALITATEA DE DESTINAȚIE, DUPA O PROCEDURA MAI SPECIALĂ, CE IDENTIFICĂ CODUL POȘTAL:

-1. ÎN CÂMPUL „JUDEȚ” ALEGEȚI PRIN DROP DOWN JUDEȚUL

-2. OBSERVAȚI ÎN CÂMPUL CE SE GENEREAZA DEDESUBT AFIȘAREA UNEI SUCCESIUNI DE LOCALITĂȚI DIN JUDEȚUL RESPECTIV ȘI ALEGEȚI LOCALITATEA DESTINATARĂ

-3. OBSERVAȚI DESCHIDEREA UNUI NOU CAMP CU ADRESELE AFERENTE LOCALITĂȚII, AFIȘATE ALFABETIC ȘI ALEGEȚI ADRESA CORECTĂ (ACEASTA SE POATE EDITA ȘI DUPĂ ALEGERE, PENTRU COMPLETAREA CU DETALII CORECTE)

-4. ALEGEREA LOCALITĂȚII ȘI A ADRESEI VA COMPLETA AUTOMAT CODUL POȘTAL AFERENT DESTINATARULUI.


PAS 4

PRELUARE COMANDĂ – INFORMAȚII ADIȚIONALE

La acest pas se continuă declararea detaliilor obligatorii și necesare ale comenzii dvs. care țin de conținutul trimiterii și valoarea declarată a acesteia, implicit a plafonului de asigurare suplimentară ales cât și asumarea Termenilor și Condițiilor serviciului Eastlines, a Listei de Restricții, a Ghidului de Ambalare, prin bifare.

Conținutul expedierii (CONȚINUT EXPEDIȚIE) are valoare de declarație vamală, fiind preluat automat în documentul de însoțire al expediției (AWB). Treceți în termeni generali dacă sunt: haine, încălțăminte, uz casnic, jucării, piese auto, cărți, televizor, sistem audio, etc.

ATENȚIE! Nu uitați să enumerați produsele fragile sau mai speciale, mai scumpe sau care necesită o atenție mai mare pentru a putea fi luate în considerație ca declarație vamală.
Nu folosiți termeni ca: DIVERSE, LUCRURI PERSONALE, EFECTE PERSONALE, ELECTRONICE întrucât sunt prea generali și nu sunt conformi unei declarații vamale, pe un document de însoțire a expediției.

Bifați plafonul de asigurare pe care doriți să-l conferiți comenzii dvs, declarându-i valoarea.

Plafonul de asigurare ales și achitat vă conferă posibilitatea obținerii de despăgubiri în cazul pierderii sau deteriorării conținutului trimiterii dvs. Suma este per întreaga expediție (întreaga trimitere) sau per colet.
Compania Eastlines este răspunzătoare ca despăgubire doar în limita plafonului de asigurare cumpărat de dvs. Dacă valoarea estimată a conținutului unui colet este mult mai mare decât plafonul asigurat gratis (cel de 20 GBP/colet) vă rugăm să considerați asigurarea suplimentară a acestuia. Plângerea și despăgubirea, în cazul unei pierderi sau deteriorări nedorite de noi, face obiectul unei proceduri stricte de investigare și demonstrare cu documente a valorii declarate a conținutului comenzii respective de către reclamant.

Plafonul de asigurare maxim admis este de £500/trimitere, costul asigurării suplimentare este de 5% din valoarea declarată.

PAS 5

PRELUARE COMANDĂ – SUMAR COMANDĂ

Puteți reverifica comanda dvs. în acest pas, putând recapitula toate detaliile și observa greutatea facturată și prețul final, incluzând costurile suplimentare, asigurarea aleasă și valoarea TVA.

Prețul este exprimat și în lei (RON), la cursul de schimb stabilit de compania noastră pentru perioada în curs.

GREUTATEA TOTALĂ FACTURATĂ este greutatea optimă care se facturează, cea volumetrică sau cea reală, după caz, cea care este mai mare între cele două. Greutatea volumetrică a fiecărui colet este calculată prin formula: (lungime x lațime x înălțime) / 4500 sau 7000, în funcție de tipul serviciului. Coletele ușoare dar voluminoase vor fi mai scump de expediat, de multe ori, întrucât se facturează greutatea volumetrică dacă aceasta este mai mare și nu greutatea reala în kg, obținută prin cântărire. Este o practică standard a firmelor de curierat care ia în calcul și volumul (spațiul ocupat) al unei expediții și nu numai greutatea, pentru acoperirea costurilor de transport.

CURS VALUTAR – Rata de schimb a monedei GBP, calculată în cazul comenzilor la Eastlines, este mai mare decat cea BNR și ia în calcul recuperarea sumei restante de plata în GBP, ținând cont de rata de schimb valutar la vânzarea GBP la băncile din România, costul plicului cu suma ramburs pe returul expedițiilor, comisioanele de cont colector, retragere numerar, schimb valutar și taxele de repatriere a sumelor prin transfer bancar internațional. Se ia în calcul și faptul că sumele ramburs sunt recuperate dupa mai mult de o lună și trendul este aproape întotdeauna ascendent la rata de schimb a lirei englezești (£ POUND) față de leu.

După acest pas puteți apăsa butonul din josul sumarului TRIMITE COMANDA ȘI PLĂTEȘTE.

PAS 6

PRELUARE COMANDĂ – MODALITATE PLATĂ

În funcție de specificul serviciului ales, la acest pas va trebui să alegeți modalitatea de plată, una din variantele afișate, după caz:

CASH LA RIDICARE – plata numerar făcută de expeditor în momentul ridicării de către curier, plata făcută în moneda țării de unde se face ridicarea (expedierea) adică GBP sau RON după caz;

CASH LA LIVRARE – sau ramburs – plata facută numerar la momentul livrării expedierii, în momentul în care destinatarul primește comanda livrată la adresa sa. Și în acest caz, plata numerar se face în moneda țării în care se face livrarea. Comanda nu poate fi eliberată de curieri în cazul în care destinatarul nu poate face plata.

PLATA ONLINE (CU CARDUL) – plata online, cu un card bancar de plată (card de debit sau de credit). Exista si posibilitatea plății prin PayPal, indiferent dacă aveți sau nu cont deschis la PayPal. Plata cu cardul este procesată în acest caz de procesatorul securizat PayPal.

După alegerea plății și apăsarea butonului TRIMITE COMANDA, aceasta este trimisă automat sistemului nostru, urmând a fi procesată ulterior de operatorii noștri. Veți primi, de asemenea, și un email de confirmare în legătură cu comanda dvs.

Lasă un răspuns