Am lansat marea ofertă Anti-BREXIT!

Valabilă în perioada 1 Octombrie – 20 Octombrie 2019, doar la Serviciul Economic

Grăbește-te să-ți trimiți coletele acum, înainte de termenul limită, pentru a evita orice neplăceri cauzate de Brexit!

Ca să te pregătești de impact, am lansat Serviciul Anti-Brexit, serviciu de tip economic, cu mari reduceri de preț!

Doar în perioada 1 octombrie – 20 octombrie 2019 poți încă să-ți trimiți toate bagajele, valizele, cutiile, mobila, canapelele, electrocasnicele, electronicele, bicicletele, cumpărăturile și tot ceea ce vrei, la prețuri fără concurență! Rezolvă-ți acum toate trimiterile restante, pentru a evita neplăcerile ulterioare Brexit-ului!

Cu Serviciul Anti-Brexit ai:

  • cele mai mici prețuri din Londra și împrejurimi, începând de la £0.45/kg (verificați lista completă afișată mai jos)
  • FACTURARE LA GREUTATEA REALĂ, FĂRĂ CALCUL VOLUMETRIC!
  • serviciu disponibil numai pentru expedieri mai mari de 20 kg
  • fără restricții de volum, greutate și ambalare, orice colete, bagaje, mobilă, grupaje de marfă
  • livrare în 8-10 zile lucrătoare, oriunde la ușă în România
  • asigurare inclusă până la plafonul de £100.00/colet pentru pierderi sau deteriorări, respectând Ghidul de Ambalare.
  • aceleași prețuri și în zona Around London ca și în London (inside M25)

Prețuri în GBP la Serviciul Anti-Brexit

Vești alarmante în legătură cu Brexit-ul iminent!

Deși nu ne-o dorim, decizia politică în legatură cu ieșirea, la sfârșitul lui octombrie, din Comunitatea Europeană a Marii Britanii pare a fi iminentă și categorică. Pe lângă semnalele politice curente, inclusiv compania noastră a primit notificări oficiale din partea autorităților, pentru a se pregăti de o ieșire fără acord și a-și ajusta procedurile luând în calcul noua situație.

Ieșirea fără acord va afecta intreaga activitate a firmelor de curierat și de transport internațional și va însemna:

  • noi proceduri vamale la trecerea către și din Marea Britanie;
  • controale efective ale tuturor coletelor și a transportatorilor internaționali implicați;
  • obligativitatea completării de declarații vamale, inclusiv de liste de inventar amănunțit în cazul trimiterilor ce conțin efecte personale;
  • impunerea de taxe vamale la anumite produse aflate in tranzit;
  • costuri suplimentare din cauza comisionării vamale și a parcurgerii documentațiilor obligatorii, ceea ce va impune modificarea tarifelor la toate serviciile;
  • blocaje în tranzit, întârzieri și sincope în transport, ca urmare a noilor proceduri vamale;
  • restrângerea drastică, față de procedurile curente, a posibilităților de expediere.

Nu-ți face griji, noi rămânem!

Dorim să ne asigurăm toți clienții că le rămânem alături, indiferent de modificările legislative, fiscale, vamale sau de circulație a mărfurilor și persoanelor.

Lider pe piața serviciilor dedicate comunității românești din Anglia, cu o experiență de peste 12 ani în acest domeniu, Eastlines – serviciul de coletărie (și grupul de firme ce contribuie la acest brand) are capacitatea logistică, puterea financiară, pregătirea și determinarea de a se adapta oricăror condiții vor fi impuse de Brexit și de a-și continua activitatea în orice context.

Inclusiv în cazul apariției unor modificări ale procedurilor vamale și a tranzitului internațional, chiar dacă vor exista întârzieri sau sincope din cauza unui eventual Brexit dur, te asigurăm că vom face tot ceea ce ține de noi să putem depași aceste situații cât mai rapid și să ne adaptăm oricăror noi condiții de lucru.

Nu-ți face griji, noi îți rămânem alături și vom continua să livrăm clipe de bucurie de la ușă la ușă, mereu la timp și în siguranță!